For noen dager!

Hei godinger!

Gooooood sommer! Nå er fellesferien i gang for fullt og jeg håper dere har det bra, hvor enn dere er.

Forrige torsdag dro Niklas og jeg til Larvik og bodde på et av Norges flottest hotell <<Farris bad>>. Det var i forbindelse med Stavernfestivalen at vi bodde der.

Første dagen var et av høydepunktene å se Hkeem og Temur LIVE med sin superduperhit «FY FAEN». Tok rimelig greit av da. Ble ikke akkurat mindre kok, da KYGO avsluttet med et sinnsykt show. Shit pommesfrites, det var rått å se på å ta del i. Vi dro en hel gjeng på nachspiel hvor KYGO også kom. Ble en utrolig kul kveld, men jeg angrer på at jeg ikke turte å spørre om bilde. Jeg er tor det eller ei, supersjenert når det kommer til slike ting som å spørre om å ta bilder. Derfor sier jeg sldri nei til noen av dere som spør om å ta bilder av meg, da jeg synes dere er supertøffe som tør – ha,ha! Var jo så syktmange som ønsket å ta bilder med meg på Stavernfestivalen, så Nik og flere av de jeg var med måtte ta meg under armen og løpe med meg bortover. Jeg klarer ikke å si nei, så hadde stått der ut kvelden sikkert. Synes uansett det er koselig, selvom det til tider kan bli litt mye, men det må man regne med som en offentlig person. Elsker alle mine fans og elsker at dere kommer i alle aldere. Alt fra barn, voksne, familier til de aller eldste. Ååååh, dere er herlige! Måtte bare si det.

Andre dagen spiste Nik og jeg en bedre og hyggeligere lunsj på beach partyet på hotellet.

Det føltes akkurat ut som om vi var på et hotell i litt sydligere strøk. Minnet mye om beach partys som for eksempel er i Marbella og Los Angeles. Vi nøt eksotiske drinker i stekende sol, til lyden av musikk og bølger som slo inntil land. Med andre ord helt fantastisk! Enda hyggeligere var det å dele opplevelsen med mange gode venner og bekjente. Noe av det hyggeligste med slike opphold og eventer som for eksempel <<Stavernfestivalen>> er folkene man møter og den gode stemningen som er. Meste parten av denne dagen tilbrakte vi på Farris Bad.

Nik og jeg gikk tur hver dag på stranden, så det var jo så romatisk atte hjælp.

Planen var egentlig å ta spa på hotellet som vi har hørt så sykt mye bra om. Tok oss aldri tid til det, da det var så mye annet som skjedde… Aaargh, irriterer meg over det nå, men er ikke lenge til jeg skal tilbake dit for å oppleve en av Norges beste spa. Min gode kompis Philip Ruud, fortalte meg at det var den beste spaen ever, og at de var med på et salgs håndkle-rituale som visstnok var helt fantastisk. Hmm, det MÅ så prøves neste gang jeg skal tilbake. Gleder meg allerede.

Tredje dagen dro Niklas og jeg videre på roadtrip til Mandal for å besøke et vennepar av oss, Victor og Merethe, som har hytte der.

Broren til Victor, dama hans + to kompiser av de var også der, så vi ble en god gjeng. Da vi kom frem ble vi møtt av strålende sol og glitrende sjø, hvor de fraktet oss over til hytten i en fin båt. Jeg elsker å være på sjøen! Vi hadde tidenes hyggeligste middag, hvor vi grillet, spilte tangera til langt på morningen, hørte på musikk, danset og endte kvelden med et nattbad. Det vil si tre av syv personer badet og jeg var seff en av de. Det var i forbindelse med spillet Tangera at vi måtte bade, hvor den personen som trakk jokeren måtte bade, og da det ble Nik, sa jeg at jeg kunne bli med pga ordtaket: «If you jump – I jump» – opplegget. Ha,ha! Var vel egentlig det at jeg ville bade og Merethe joina. Vannet var for øvrig helt fantastisk og jeg har enda ikke skylt ut saltvannet i håret mitt. Ser ut som et lykketroll, men jeg elsker å ha saltvannshår!

Fjerde dagen dro gutta på fisketur, mens chixa tro inn til Mandal sentrum og lunsjet på en superkoselig restaurant som heter <<Smoi>>. Der spiste jeg et superdigg rekesmørbrød, drakk deilig vin og snakket masse gossip med girlsa i solen. Superkos var det. Nik og gutta fikk 7 fisk, deriblant deilig torsk som vi storkoste oss med til middag på bryggen på hytta. Rundt midnatt dro guttene ut igjen for å fiske krabber, da var det mannen min som fanget flest krabber – YEAH! I mellomtiden brukte Merethe meg som Barbie-dukken hennes hvor hun krøllet håret mitt og stelte med neglene mine. Ingen hemmelighet at jeg liker å bli dullet med, spesielt når man er så flink som Merethe. Jeg elsker både å fikse, ro og fikse krabber, men denne dagen var det gutta som koste seg med det, mens vi jentene koste oss på hytten.

Dagen etter dro Nik og jeg hjem etter fire hyggelige og minnerikedager på farta sammen. På vei fra hytten stoppet vi innom Mandal sentrum for å titte litt på livet.  Må si det var veldig hyggelig å gå rundt i de koselige og trange gatene i Mandal sammen med kjæresten min. Vi spiste en utrolig koselig lunsj sammen til lyden av litt regn. (Elsker den lyden) Fikk også shoppet litt før vi satte kursen hjemover. Vi elsker å kjøre bil, så roadtripen hjem ble ikke akkurat kjedelig – tvert i mot! Vi har helt lik musikksmak, så vi begge både danset og sang for full hals i bilen. De av dere som følger meg på snap «Meisterlinnii» har vel fått med dere det – ha,ha!

Var også deilig å komme hjem igjen. Vi dusjet, hoppet i de nye (like) koseklærne vi kjøpte i Mandal, tente levende lys, åpnet en flaske rød vin og så på to episoder av favortittserien vår «POWER» som går på HBO.

Vi er på andre sesongen og er så hektet! Nik lærte meg om hva det vil si å være «tv-serie-utro» – det er hvis den andre ser på en episode av serien dere ser sammen i skjul uten at den andre vet om det det. «POWER» er serien vår, og derfor må vi se ALLE episodene sammen. Det er bare det at jeg er så sykelig nyskjerrig av meg, så da vi så på forrige sesong, spolte jeg i skjul til siste episode bare for å se slutten – ha,ha! Det gjør jeg aldri igjen, for det ble ikke så god stemning da Nik fant ut av det. Jeg innrømmet det faktisk  i går, og da fortalte han meg at noen steder i Asia er det verre enn å være utro med en annen partner. OMG! Sånn er det ikke for min del, for hadde noen vært utro mot meg hadde jeg bare kappet av fyren ballene og vrengt dama med innsiden ut e.l, men det er meg da. Huff, tok kanskje litt av nå, men det hadde jeg ikke villet gjort hvis kjæresten min så på en episode av serien vår i skjul liksom… Ha,ha! Heldivis er vi begge sterkt i mot utroskap, da er det bedre å være singel hvis man vil ligge rundt, men det er en annen sak og et annet innlegg på bloggen. (Vi har det mer enn bra nok på den fronten, for å si det sånn;)

I kveld skal jeg stort sett jobbe, rydde og vaske hjemmet vårt, samt pakke ut og vaske klær. Nik er på jobb, så tenker å dra innom å spille poker der hvis det ikke blir så alt for sent. Dennis Michael kommer hjem fra ferie hos besteforeldre og med pappaen sin på torsdag, så det gleder jeg meg veeeeldig til. Da skal vi være sammen helt til Nik og jeg reiser til Ibiza om et par uker. Det blir både ferie og jobbtur, så det gleder vi oss begge til.

Må nesten avslutte innlegget, da jeg har alt for mye å gjøre, men måtte bare innom bloggen for å si «HALLOOOOO» til alle dere trofaste leserne mine, og til dere som er innom bloggen hver dag.

Skal prøve å blogge oftere, men er ikke alltid tiden strekker til bare…

Stor klem til alle og nyt så mye dere kan, enten det er på jobb eller ferie.